HİZMET VEREN BİRİMLER VE GÖREVLERİ:
İDARİ BİRİMLER
Kalite Birimi:
▬ Hastalarımızın ve çalışanlarımızın memnuniyetini ön planda tutmak.
▬ Hizmet verdiğimiz bireylerin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak.
▬ Kaynaklarımızı en iyi şekilde kullanarak güler yüzlü, yetenekli, bilgili ve deneyimli ekiplerimizle güvenilir sağlık hizmeti vermek.
▬ Kalite yönetim sistemine ve kanunî şartlara uyarak, sistemin etkinliğini sürekli iyileştirmek
▬ Hastanemizin yıllık denetimlerine kalite standartlarına uygun olarak hazırlamak
Evrak Kayıt Birimi: Sağlık Bakanlığı tarafından kullanılmakta olan Elektronik Belge Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden gelen belgeleri ilgili birimlere havalesini yapmak, EBYS kullanmayan kurum, kuruluş, vb. çıktı alarak posta veya zimmet aracılığı ile ilgili kurum, kuruluş, vb. ulaştırmak.
Personel Özlük Birimi: Hastanede görevli personellerin; hastaneye başlayışlarını yapmak Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemi (ÇKYS) kayıtlarına işlemek ve İl Sağlık Müdürlüğü'ne resmi yazı ile bildirmek, personel dosyası oluşturmak, izin, mazeret izni, sağlık raporu, heyet raporu, vb. yazmak ve dosyalarında muhafaza etmek, personel ayrılışlarını yapmak ÇKYS kayıtlarına işlemek ve İl Sağlık Müdürlüğü'ne resmi yazı ile bildirmek. Personel Günlük Devam İzlenimlerini hazırlamak.
Mutemetlik Birimi: Hastanede görevli ve geçici görevli olarak gelen personellerin maaş, sabit ek ödeme, nöbet, icap ödemelerini yapmak, işçi personellerinin maaş, tediye, ikramiye ve fazla mesailerini yapmak, maaşlardan kesilen primlerin SGK'ya bildirimini yapmak, sağlık personeline fiili hizmet zammı hesaplamak ve SGK'ya bildirimini yapmak. Hastanemizde görevli ve geçici olarak gelen personellerin geçici yolluk ödemelerini yapmak ve hastanemizden ayrılan personellerin sürekli görev yolluklarını yapmak.
Satın Alma Birimi: Hastaneye alınan malzemelerin (Tıbbi Malzeme, İlaç, Basılı Malzeme, vb.) faturalarını ödemek, piyasa araştırması yaparak malzeme alımını yapmak.
Ayniyat Tüketim ve Dayanıklı Taşınır Depo: Hastanede bulunan Demirbaş malzemelerin (Masa, sandalye, dolap, vb.) sayım ve takibini yapmak, yapılan ihaleler sonucunda basılı malzeme ve temizlik malzemesi temin etmek ve birimlere dağıtmak.
Biyo Medikal Tüketim ve Dayanıklı Taşınır Depo: Hastanede bulunan Tıbbi Cihazların alımı, bakımı, tamiri ve kalibrasyonlarını yapmak, Malzeme Kaynakları Yönetim Sistemine (MKYS) kayıtlarını yapmak.
Eczane Depo: İhale anında ilaç tespiti yapmak, malzeme giriş, çıkışlarını yapmak, depoda bulunan ilaçların sayımını yapmak ve birimlerin ilaç eksikliklerini gidermek.
Hasta Kabul Birimi: 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Hastaneye başvuran hastaların tercihleri doğrultusunda ilgili doktor üzerine kayıtlarını almak.
TIBBİ BİRİMLER
POLİKLİNİKLER:
Acil Poliklinik: 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. 112 Komuta Kontrol Merkezi tarafından verilen vakalara hızlı bir şekilde yerinde müdahale etmek, hastaneye acil başvuran hastalara ayaktan ve yatarak tıbbi müdahale bulunmak, ileri tetkik ve tedavi gerektiren durumlarda hastaların stabilize edilerek uygun bir şekilde sevkini gerçekleştirmek.
Aile Hekimliği Polikliniği: Hasta teşhis ve tedavisini yapmak, ileri tetkik ve tedavi gerektiren durumlarda hasta sevkini yapmak, hasta muayenesi sonucunda gerekli ilaçları yazmak.
İç Hastalıkları Polikliniği: Branşı dahilinde hasta teşhis ve tedavisini yapmak, ileri tetkik ve tedavi gerektiren durumlarda hastanın sevkini yapmak, hasta muayenesi sonucunda gerekli ilaçları yazmak.
Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği: Hastaneye başvuran hastaların dolgu, diş çekimi, diş protezi, detertraj (diş taşı temizliği), yerel flor uygulaması, fissur sealant uygulaması, kanal tedavisi yapılmaktadır.
DİĞER BİRİMLER:
Diyaliz Birimi: Haftanın 3(üç) günü (Pazartesi, Çarşamba, Cuma) Diyaliz Hastalarına Hizmet vermektedir.
Evde Sağlık Hizmetleri Birimi: Evde Sağlık Hizmetleri başvuruları için 444 38 33 numaralı hat kullanıma açılmıştır. 4443833 numaralı Evde Sağlık Hizmetleri hattına gelen hasta başvuruları 16/08/2017 tarihi itibari ile Evde Sağlık Hizmetleri Ulusal Çağrı Merkezi tarafından ilk çağrılar karşılanmakta ve ESYS sistemi üzerinden görev ve hizmet emirleri atanmaktadır. Bir hekim, bir sağlık personeli ve bir şoför eşliğinde Evde Sağlık Aracı ile hastaları evlerinde ziyaret etmektedir.
Röntgen Birimi: 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Hastaneye başvuran hastaların gerekli görüldüğünde 2 ila 5 dakika içersinde çekilmekte ve ilgili hekimin bilgisayar ekranına gönderilmektedir.
Laboratuvar Birimi: 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Hastaneye başvuran hastaların gerekli görüldüğünde; Tam Biyokimya, Hormon, Hemogram, Sedimantasyon, Tam İdrar tahlili, Kan Grubu, HbA1C, Hepatit Markerler, Gebelik Testi(idrarda), Gaita Tahlili, Kardiyak, Card Testlerine bakılmaktadır.
Yatan Hasta Sevisi: 7 gün 24 saat hizmet vermektedir. Polikliniklerde muayene edilen ve yatışı yapılan hastaların ilgili hekim ve nöbetçi sağlık personeli tarafından takibi ve tedavisi yapılır.
.